FANDOM

HistoriaEdytuj

Gdzieś w przestrzeni, dryfuje kosmiczny statek Rescue botów otrzymuje wiadomość od Optimus Prime, kierując je na Ziemię. Statek automatycznie zmienia bieg i ostatecznie wylądował w bazie wojskowej. Czterech członków Rescue Siła Sigma-17 pojawiają się i są witani przez Optimusa sam, który informuje ich, że Cybertron nie jest już domem Autobotów. Na wyspie Griffin Rock, Cody Burns jest jazda na rowerze do szkoły, gdy jego tata podjeżdża obok w starym samochodzie policyjnym, który wkrótce zostanie zastąpiony nowym samochodem, jako część miejskiej funkcji jako hi-tech poligonie. Cody chce przetestować nowe pojazdy, ale reszta jego punktów rodzinnych one są dla dorosłych. Optimus mówi nowo przybyłych, że mają nową misję dla nich do życia z ludzką rodziną i dowiedzieć się więcej o Ziemi, ale muszą to robić w przebraniu zwykłych maszyn. On daje im pojazdów ratowniczych do skanowania, chociaż Blades to bez entuzjazmu, gdy odkrywa alternatywną tryb on zakończyła się chelikopterem. Optimus wprowadza je do głównego szefa Charlie Burnsa, tylko człowieka, który zna prawdziwą historie botów ratowniczych. Tego popołudnia, Cody dochodzi do poświęcenia, gdzie spotyka Frankie Greene i jej ojciec, Doc Greene w czasie audiencji, choć Frankie bardziej zainteresowani w nowej wystawy dinozaurów robotów w muzeum. Główny Burns przedstawia zebrane tłumy do botami ratowniczych, opisując je jako nowe hi-tech robotów, które będą pracować z nim i jego rodziną jako jednostka reakcji ratowniczej. Kiedy ląduje motyl na twarzy Boulder firmy, Autobot instynktownie idzie do shoo ją, ale zostaje zatrzymany przez upałów. Jednak, Cody Podejrzenia są już podniesione. Kiedy Cody podskakuje i puka pieszo Boulder, on to powiedział zgubić przez reportera. Zdjęcia są przerwane, gdy słowo przychodzi z pożaru w Muzeum Historii Naturalnej. Burns i jego głowa oddział ratunkowy do muzeum, chociaż Dani odkrywa jej helikopter nie lubią latania zbyt wysokie. Chase zaczyna uprzątnięcie ludzi z okolicy, choć jest zdezorientowany, gdy kilka mumii egipskich nie spełniają. Graham jest otumaniony, kiedy mówi Boulder przenieść niektóre plantatorów i Autobot odpowiada, że ​​byłoby to zepsuć estetykę. Udaje im się zdobyć ogień, i lokalizuje Graham przyczyny: zwarcie w jednym z robotów dinozaurów. Podczas gdy on go naprawić, Cody wkrada się do muzeum, które następnie zespół na swoim rowerze. To dlatego obecny świadkiem Heatwave zapisywania Chief Burns i Graham z głowy wchodzących dinozaurów. Burns tak to tłumaczy Heatwave które zostały pozostawione w trybie ratunkowym i Kade ma przyjemność wziąć kredytu. Jak oni opuścić muzeum, oczy na zwarcia Animatronic Tyrannosaurus rex zapala się złowieszczo! Tej nocy, z powrotem do remizy strażackiej, boty ratownicze wziąć windą w dół do zimnej wojny bunkrze pod stację. Na górze, Cody wymówki się od kolacji z rodziną i rusza na parterze, gdzie łapie Roboty awaryjne narzekali na nowy koncert. Heatwave właśnie zdecydowali, że zamierzasz odejść, gdy Cody mówi się. Boty ratownicze realizować ich wychodzi na jaw, ale po wstępy są wykonane, Cody pokazuje im, że istnieje wiele tuneli wiodących wokół wyspy z bunkra. Sprawdzają się gigantyczny film robota na dysku w, a Cody próbuje uczyć Roboty awaryjne, jak się zachowywać jak "REAL" robotów, a także dać im wskazówki dotyczące radzenia sobie z rodzeństwem. Lekcje są zahamowany, gdy dostrzeże robota T. rex z muzeum, teraz szalejącej wzdłuż ulicy. Jak przenosi się do drive-in, Cody dostaje Chase aby rozpocząć jego światła, a ich ustalenia rzeczą jest przyciągany do światła. Zaczynają prowadzi stworzenie do bezpiecznego miejsca podczas kontaktów Cody jego ojciec. Burns bierze resztę swojej rodziny w starym radiowozu i wkrótce dogonić botami Ratownictwa jak pościgów porusza się poza miastem. Choć starają się wypracować jak radzić sobie z nieuczciwymi dinozaura, Cody nazywa Frankie. Wkrótce Boulder jest wyodrębnianie w więziennej celi z posterunku policji, który Dani i Blades polecieć na scenie.Tymczasem Chase zachowuje T. rex zajęte, a Kade i Heatwave zwilżać jakąś ziemię, aby błoto. Kade jest zszokowana, gdy Heatwave przemienia, przyciąga uwagę dinozaura, a następnie rzuca ją w błoto. Dani obniża prowizoryczny klatkę nad nim, pozwalając Cody aby zamknąć dinozaura dół. Następnego dnia wracają dinozaura do muzeum, a Burns decyduje się uzyskać obraz "jego bohaterów" zewnątrz. Po Heatwave mówi Kade że część Cody jego zespołu lub urlopem Bots Ratunkowego, Chief Burns odkrywa, że ​​nie są tylko roboty, są obcy.

Autoboty

Ludzie

  • Charlie Burns
  • Graham Burns
  • Dani Burns
  • Kade Burns
  • Cody Burns

Więcej z Fandomu

Losowa wiki