FANDOM

Dinobot wyzwania Optimus Primal na śmiertelną walkę o przywództwo z Maximale. Rhinox zastanawia się, czy reszta z nich dostać coś do powiedzenia, a Rattrap jest obojętny i Cheetor oferuje do paznokci Predacon siebie. Optimus próbuje rozmawiać sens Dinobot, mówiąc, że to zapraszamy do przyłączenia się do grupy, ale nie jako przywódcy. Dinobot jest niewzruszony; dwa pojedynek. Rattrap ma powstrzymać Cheetor dołączenie w. Primal puka Dinobot dół i Predacon mówi mu, aby zakończyć pracę, ale Optimus odmawia, i Dinobot reaguje wybuchowych go prawie wysłanie maksymalną lidera na krawędzi. Dinobot pomaga go z powrotem w górę, stwierdzając, że Primal poślizgnął się i że wygraną walkę w ten sposób nie byłby honorowy. Ponieważ nadal walczyć, Megatron i jego załoga przyjechać, biorąc szansę na atak obu walczących. Primal przekształca się w trybie bestii, ciągnąc Dinobot z drogi z rakietami, ale pozostawiając parę wiszącego nad jaru. Dinobot zaczyna cierpi buildup Energon i błaga Optimus pozwolić mu upaść tak, że Optimus może uratować, ale Optimus naturalnie odmawia. Para jest zapisany w ostatniej chwili przez Rhinox. Jest to sygnał dla kolejnego ataku ze strony Predacons, które wyjmuje most skalny. W Maximale ust bar Rattrap, który musi być zapisany przez Optimusa) dotrzeć na drugą stronę mostu w czasie.

Wzgórza mają Energon ... nigdy nie przychodzi do teatru w Twojej okolicy! Megatron ma swoje frustracje na Terrorsaur, ale punkty Scorponok gdzie niektóre z pocisków Predacon nie uderzył w górę, odsłaniając ogromny bufor kryształów Energon. W Predacons określone na górze, ale są one dostrzeżone pozycją dla kryształów energii przez Maximale.Rhinox i Rattrap są gotowe do złomu Dinobot zanim zaczynasz, ale Optimus zatrzymuje je.Wyruszyli do góry, a także, choć Rattrap jest mniejszy niż pod wrażeniem wiadomości, że Dinobot nadchodzi zbyt.

Po drodze, Rhinox sugeruje Optimus lecieć do przodu wykorzystując swoje odrzutowce, ale Primal wierzy, że jest siła w liczbach. Oni dostrzec dziwny kamienny krąg, oczywiście sztucznie zbudowany, ale są przerywane w dyskusji przybycie Terrorsaur i Waspinator.Optimus zajmuje się w powietrze i przeraża je z rakietą. Ponieważ dwa Predacons uciekać, Dinobot strzela na nich swoich laserów, nieumyślnie wybuchowych na półkę nad nimi.Rhinox jest zmuszony do skoku na bok jak głaz rozbija się na niego, a Rattrap oskarża go celowo próbuje żużla Rhinox. Zlecenia Optimus mu stanąć w dół.

W Predacons przybyć do góry, choć jak ptaszniki wskazuje energii zmusi ich do pozostania w swoich trybach bestia. W Maximale dojść mniej więcej w tym samym czasie i obie strony oko siebie poprzek przejść przez szczyt góry. Po wystąpieniu warunków wstępnych z Megatron, obie strony naładować i rozpocząć łzawienie do siebie w formie bestii. Mimo gryząc kawałek z Optimusa, Megatron zostaje rzucony na bok, aw ostatnim hazard desperackiej, przekształca i wystrzeliwuje rakiety na Optimusa. Dinobot rzuca się między parą, przewracając pocisk z ogonem i zapisywanie Primal, ale pocisk rozpoczyna reakcję łańcuchową. Obie drużyny szybko uciekać. Jak Maximale oglądać wynikowe eksplozje, Dinobot wyjaśnia, że ​​jego działania są zapłata długu zawdzięczał Primal swoje życie, a teraz są one nawet. Primal mówi, że jest wystarczająco dobre na chwilę, i głosi, że Beast Wars zaczęły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki